بهترین محلول لوله بازکنی فاضلاب

معرفی بهترین محلول لوله بازکن فاضلاب (ایرانی و خارجی)

محلول لوله بازکن فاضلاب یکی از بهترین راهکارها برای باز کردن بسیاری از گرفتگی ها در لوله های پلاستیکی و چدنی می باشد که البته معایبی را نیز به همره دارند. این محلول ها دارای انواع مختلفی از نظر قدرت اسیدی و خورندگی بوده و برخی از آنها ر در منزل نیز می توان تهیه کرد. ویژگی مشترک در تمام محلول های لوله بازکن قوی و ضعیف، رعایت اصول ایمنی در حین استفاده و همچنین عدم زیاده روی در آنها می باشد چون به بدنه لوله ها آسیب وارد می کنند. قوی ترین و بهترین محلول چاه بازکن ایرانی و خارجی از قبیل تیرک، اکتیو، صاف، کوبایاشی و غیره را در ادامه معرفی و مزایا و معایب این محلول ها را در بخش از مطالب لوله بازکنی تهران شرکت تهران سماء بررسی خواهیم کرد.

همین حالا جهت رفع گرفتگی لوله های فاضلاب خود با شرکت تهران سماء تماس بگیرید و از خدمات تضمینی و شبانه روزی ما بهره مند شوید

0912889801309127762848

کاربرد محلول لوله بازکن فاضلاب

ورود مواد روغنی و تکه های باقی مانده مواد غذایی و همچنین شوینده های صابونی مختلف به مرور منجر به تشکیل لایه های رسوب و کثیفی بر جداره لوله های فاضلاب میشود. لوله های قدیمی اغلب چدنی بوده و املاح موجود در آب و مواد شوینده و غیره رسوب زیادی را روی آنها تشکیل داده و باعث گرفتگی مسیر عبور پساب ها میشوند. محلول لوله بازکن که اغلب مواد اسیدی می باشند، پس از ورود به لوله ها و برقراری واکنش شیمیایی، پیوند میان لایه های رسوبی را از بین برده و آنها را تجزیه و از بین میبرند.

با توجه به قدرت اسیدی این محلول ها سرعت رسوب زدایی و پاکسازی آنها نیز افزایش پیدا می کند. البته لازم به ذکر است که محلول های چاه بازکن تنها رسوبات جزئی را از بین می برند. به همین دلیل برای باز کردن گرفتگی های بیشتر لوله ها تنها راه حل استفاده از خدمات لوله بازکنی با فنر برقی و موارد مشابه است.

قوی ترین محلول لوله بازکنی خانگی

در میان روش های رفع گرفتگی لوله فاضلاب در منزل، استفاده از برخی از محلول ها کاربرد زیادی دارد. به عنوان مثال ترکیبی از سرکه و جوش شیرین می تواند بسیاری از گرفتگی های لوله های آشپزخانه و حتی چاهک حمام را برطرف کند. با توجه به اینکه محلول های قوی می تواند به شدت بر سیستم تنفسی و سلامت پوست و چشم ها آسیب وارد کند، به همین دلیل توصیه میشود تا حد امکان از محلول های ضعیف و خانگی استفاده شود. از بهترین محلول های لوله بازکن قوی خانگی می توان به محلول سرکه و جوش شیرین اشاره کرد. کافیست مقدار کمی از این دو را در لوله های فاضلاب بریزید و بعد از گذشت نیم ساعت با مقدار زیاد آب مسیر لوله ها را شستشو دهید.

محلول لوله بازکن قوی ایرانی

بسیاری از گرفتگی های لوله های فاضلاب با محلول های خانگی قابل رفع نبوده و تنها راه حل استفاده از محلول های قوی می باشد. محلول های لوله بازکن قوی ایرانی توسط برندهای مختلفی تولید میشوند و از نظر کیفیت نیز همگی در سطح مطلوبی قرار دارند. از بهترین محلول های چاه بازکن ایرانی برای باز کردن لوله فاضلاب می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

محلول لوله بازکن اکتیو

یکی از بهترین و قوی ترین لوله بازکن های ایرانی که با سرعت بالا قادر به حذف و از بین بردن لایه های چربی و مواد صابونی تجمع یافته در مسیر لوله های فاضلاب می باشد، محلول اکتیو active است. اکتیو از نام های بسیار شناخته شده در میان محصولات ضد عفونی کننده و جرم گیر و لوله بازکن می باشد که فعالیت خود را از سال 1387 آغاز کرده است. با توجه به اینکه در محلول لوله بازکنی اکتیو از مواد ضد عفونی کننده نیز استفاده میشود، به همین دلیل بسیاری از آلودگی ها را از بین برده و منجر به کاهش بوی بد فاضلاب میشود.
از این محلول قوی می توانید برای باز کردن گرفتگی چاهک حمام، کفشور آشپزخانه و سینک ظرفشویی و روشویی و توالت استفاده کرد. نکته بسیار مهم اینکه، حتما در حین استفاده از این محلول درب و پنجره را باز بگذارید و تهویه را روشن کنید.

محلول چاه بازکن صاف

از دیگر محلول های لوله بازکن فاضلاب ایرانی می توان به صاف اشاره کرد. مواد اسیدی و شیمیایی موجود در این محلول قدرت بالایی در پاکسازی مسیر عبور فاضلاب در لوله های آشپزخانه و حمام و سرویس های بهداشتی دارند. وجود مواد اسیدی درون این محلول منجر به آسیب های جدی به پوست شده و سوختگی را به همراه دارد. علاوه بر این، استنشاق بوی این مواد منجر به مسمومیت و مشکلات تنفسی می گردد.
برای باز کردن گرفتگی های لوله ها با محلول لوله بازکن صاف کافیست مقدار کمی از آن را درون لوله بریزید و پس از 15 دقیقه مسیر لوله ها را با آب زیاد شستشو دهید.

محلول لوله بازکن تنطور

برای اینکه بتوانید لوله های فاضلاب را با سرعت زیاد باز کنید و بوی بد آنها نیز از بین برود، لوله بازکن تنطور یکی از بهترین گزینه ها به شمار می رود. این محلول که در ظرف های پلاستیکی 500 گرمی در بازار موجود می باشد، به دلیل خاصیت اسیدی قوی قادر است در زمان بسیار کوتاه لایه های رسوبی تشکیل شده در جداره لوله ها را از بین ببرد. علاوه براین، این محلول کمتر به بدنه لوله های پلاستیکی آسیب وارد نموده و به همین دلیل در زمان بسیار کوتاه به یکی از بهترین محلول های لوله بازکنی قوی ایرانی تبدیل شد.

محلول لوله بازکن اتک

بوی بسیار بد و زننده محلول های لوله بازکنی یکی از مشکلات اصلی آنها می باشد و خوشبختانه اتک این مشکل را رفع کرده است. این محلول قوی با قدرت بسیار بالا قادر به از بین بردن لایه های رسوبی و چربی در دیواره لوله سینک ظرفشویی، چاهک حمام و همچنین سرویس بهداشتی و توالت می باشد. اتک محلولی ایرانی می باشد که بدون رایحه بوده و مانند سایر محلول های اسیدی در فضای بسته و بدون تهویه نباید از آن استفاده کرد.

محلول لوله بازکن رافونه

رافونه یکی از بهترین و قوی ترین لوله بازکن های ایرانی می باشد که متعلق به شرکت زلال شیمی لیا بوده که فعالیت خود را از سال 1379 آغاز نموده است. فرمولاسیون این محلول به گونه ای طراحی شده است که لایه های چربی را ابتدا از بین برده و سپس قادر به از بین بردن مو و پرز و ضایعات انباشته شده در مسیر لوله های فاضلاب است.

محلول لوله بازکن نانو

محلول لوله بازکن نانو نیپ به دلیل استفاده از فناوری نانو در روند تولید موفق شده است بسیاری از گرفتگی های لوله فاضلاب را در زمان کوتاه و بدون آسیب به لوله رفع کند. این محلول ها آنتی باکتریال بوده و در فرمولاسیون آنها از مواد محافظت کننده استفاده شده است.
علاوه بر موارد فوق، محلول های زیر نیز همگی قدرت بالایی داشته و می توان برای باز کردن لوله های فاضلاب پلاستیکی و چدنی از آنها استفاده نمود:

  • محلول لوله بازکن اتک راه گشا
  • محلول لوله بازکن رخشا
  • محلول لوله بازکن سانی استیک

قوی ترین محلول لوله بازکنی ایرانی

بهترین محلول لوله بازکن فاضلاب خارجی

در انتخاب بهترین محلول چاه بازکن خارجی نیز باید به میزان آسیبی که به لوله ها وارد می کنند توجه داشته باشید. علاوه براین، این محلول ها باید تا حد امکان آسیب کمی به سلامتی دست و پوست و چشم ها وارد کنند. از جمله محلول لوله بازکن قوی خارجی می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

محلول لوله بازکن کوبایاشی

کوبایاشی یکی از قوی ترین محلول های لوله بازکنی می باشد که ساختار فومی دارد و تمیز کننده بسیار عالی برای لوله های آشپزخانه و سرویس بهداشتی و توالت و حمام محسوب میشود. این محلول متعلق به کشور ژاپن بوده و کاملا بدون رایحه است.

محلول لوله بازکن RORAX

از دیگر محلول های بسیار قوی خارجی برای باز کردن گرفتگی لوله های فاضلاب می توان به ROROX اشاره کرد. این محلول در کشور آلمان تولید شده و به دلیل عدم استفاده از کلر و مواد شیمیایی خطرناک، با سلامت محیط زیست کاملا سازگار است.

محلول لوله بازکن prox250-300

این محلول لوله بازکنی قوی به همان اندازه که می تواند گرفتگی ها را در زمان کوتاه رفع کند، به سلامت پوست و سیستم تنفسی نیز آسیب وارد خواهد کرد. لذا حتما در حین استفاده از آن ماسک بزنید و دستکش و عینک را فراموش نکنید. prox250-300 یکی از بهترین محصولات تولید شده در کشور ترکیه می باشد و در بازار ایران نیز در دسترس است.

قوی ترین محلول لوله بازکنی خارجی

مزایا و معایب استفاده از محلول لوله بازکن

همان طور که در طول متن اشاره شد، تنوع در محلول های لوله بازکنی فاضلاب بسیار زیاد است و با توجه به فرمولاسیون به کار رفته در آنها، قدرت تمیز کنندگی متفاوتی دارند. چند مزیت مهم در تمام این محلول ها وجود دارد که عبارتند از:

  • قدرت بالا در از بین بردن لایه های چربی و رسوب تشکیل شده در جداره لوله های پلاستیکی و چدنی
  • عدم نیاز به تجهیزات پیشرفته برای استفاده از محلول لوله بازکن
  • سرعت بالا در رفع گرفتگی های لوله های سینک آشپزخانه، چاهک حمام و کفشور و غیره

علیرغم مزایای متعددی که این محلول ها به همراه دارند، چند نقطه ضعف نیز در آنها مشاهده میشود که عبارتند از:

  • استفاده زیاد از محلول های لوله بازکنی به دلیل وجود مواد اسیدی در آنها منجر به خوردگی و پوسیدگی لوله ها میشود
  • تمام محلول های لوله بازکنی منجر به سوختگی پوست و مسمویت تنفسی میشوند و باید اصول ایمنی حتما در حین استفاده از آنها رعایت شود
  • تمام گرفتگی های لوله ها با این محلول ها قابل رفع نمی باشد.

در صورت عدم موفقیت در باز کردن گرفتگی لوله ها حتی با بهترین محلول لوله بازکن فاضلاب ایرانی و خارجی، کافیست با یکی از شعب شمال، جنوب ، شرق و غرب شرکت لوله بازکنی تهران سماء تماس بگیرید. سرویس کاران این مجموعه به صورت 24 ساعته و شبانه روزی و فوری به محل اعزام میشوند.

5/5 - (1 امتیاز)

خدمات ما

چاه بازکنی تهران

چاه بازکنی تهران

چاه فاضلاب آشپزخانه، چاهک حمام، کفشورها و غیره دچار گرفتگی شده و به دنبال چاه بازکن هستید؟ نگران کثیف کاری خدمات چاه بازکنی هستید؟ تفاوتی ندارد که در شمال تهران…
تعمیر توالت فرنگی

تعمیر توالت فرنگی

تعمیر توالت فرنگی در تهران یکی از خدمات ارائه شده در مجموعه تهران سماء با کیفیت تضمین شده، فوری و شبانه روزی است. این خدمات توسط تعمیرکار توالت فرنگی در…
رفع نم و رطوبت ساختمان

رفع نم و رطوبت دیوار و سقف ساختمان

رفع نم و رطوبت دیوار، کف و سقف ساختمان بدون تخریب از جمله خدمات ارائه شده در مجموعه لوله بازکنی تهران سماء می باشد که با بالاترین کیفیت اجرا میشود.…
لایروبی چاه

لایروبی و کف تراشی چاه فاضلاب

لایروبی چاهنیاز به لایروبی چاه فاضلاب دارید؟ در تهران ساکن هستید؟  ما چاه شما را در کوتاه ترین زمان لایروبی و تعمیر می کنیم خدمات لایروبی چاه و شبکه فاضلاب توسط مقنی…
حفر چاه آب و فاضلاب

حفر چاه نو

حفر چاهحفر چاه نو حفر چاه آب و فاضلاب در تهران (تضمینی و ارزان) حفاری چاه در کوتاه ترین زمان و بهترین کیفیت خدمات حفر چاه آب و فاضلاب دستی توسط…
تشخیص ترکیدگی لوله در تهران

تشخیص ترکیدگی لوله

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاهآیا در پی تشخیص محل نشتی و ترکیدگی لوله آب با دستگاه نشت یاب هستید ؟ ما مشکل نشتی لوله و نم دیوار را در کوتاه…
تخلیه چاه

تخلیه چاه

تخلیه چاه تهراندر تهران ساکن هستید؟ چاه فاضلاب شما پر شده؟ ما چاه توالت را در کوتاه ترین زمان تخلیه می کنیم خدمات تخلیه چاه تهران با پمپ لجن کش و…
لوله بازکنی در تهران شبانه روزی

لوله بازکنی تهران

لوله بازکنی تهرانلوله بازکنی تهران با بازدید و مشاوره رایگان ساکن تهران هستید؟ لوله فاضلاب شما دچار گرفتگی شده؟ ما مشکل شما را در کوتاه ترین زمان حل می کنیم…

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.