لوله بازکنی پارکینگ و حیاط

لوله بازکنی پارکینگ، حیاط، کفشور تراس و پشت بام

لوله بازکنی پارکینگ، حیاط، کفشور تراس و پشت بام از پرتقاضاترین خدمات تیم های لوله بازکنی می باشد که به شیوه های مختلف قابل اجرا هستند. برای رفع گرفتگی از روش های متنوعی از جمله فنر زنی و دستگاه تراکم هوا استفاده میشود که متناسب با نوع گرفتگی گزینه های مناسب باید انتخاب شوند. لوله بازکنی تهران سما؛ ارائه دهنده خدمات لوله بازکنی در تهران در ادامه به معرفی روش های مختلف برای لوله بازکنی حیاط، کفشور تراس و پشت بام و پارکینگ در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران فوری و ارزان و شبانه روزی اشاره خواهد نمود.

تماس فوری: 09127762848 – 09128898013

لوله بازکنی پارکینگ

پارکینگ مجتمع های بزرگ مسکونی و تجاری و حتی آپارتمان های کوچک به مرور زمان و به دلایل مختلف ممکن است با مشکل گرفتگی لوله فاضلاب کفشور مواجه شوند. از مهم ترین دلایل برای رخ دادن این مشکل می توان به ورود حجم بالایی از گرد و خاک به همراه مواد روغنی زیر ماشین اشاره نمود. علاوه براین، ممکن است وسایل و اشیای مختلف وارد لوله فاضلاب شده و مسیر تردد پساب ها مسدود گردد. در این شرایط از چند راهکار می توان برای لوله بازکنی پارکینگ استفاده نمود که عبارتند از:

لوله بازکنی پارکینگ با فنر برقی

پس از انجام دادن اقدامات اولیه از قبیل استفاده از میله های فلزی برای بیرون کشیدن مواد انباشته شده در مسیر لوله های فاضلاب، اگر چاه فاضلاب پارکینگ باز نشد، لازم است از فنر برقی استفاده شود. این فنرها قدرت بسیار بالایی داشته و با حرکت در داخل لوله تمام مواد انباشته شده را جمع آوری نموده و بیرون می کشد. البته لازم به ذکر است که فنرهایی با اندازه های کوچکتر که دستی می باشند نیز در شرایطی که گرفتگی ها در ابتدای لوله باشد می تواند مشکل را برطرف نماید. در غیر این صورت، کافیست با تیم لوله بازکنی تماس بگیرید تا مشکل را با استفاده فنرزنی لوله فاضلاب حل کنند.

لوله بازکنی کفشور تراس و پشت بام

لوله بازکنی پارکینگ با دستگاه پمپ هوا

از دیگر راه هایی که می توان برای لوله بازکنی چاه پارکینگ استفاده نمود، هوادهی به درون لوله با پمپ های مخصوص می باشد. پس از وارد شدن هوا با فشار زیاد به درون لوله، مواد انباشته شده به حرکت در آمده و مسیر برای عبور پساب ها باز میشود.

در صورت مواجه شدن با این مشکل، در هر ساعت از شبانه روز کافیست با تیم خدمات لوله بازکنی تهران سما تماس بگیرید. این تیم خدمات لوله بازکنی پارکینگ را در شمال، غرب، شرق و غرب تهران با قیمت ارزان ارائه می دهد.

لوله بازکنی حیاط در شمال، جنوب،شرق و غرب تهران

با توجه به اینکه حیاط منازل مسکونی ویلایی و محیط های صنعتی و تجاری روباز می باشد، به همین دلیل گرد و خاک و برگ درختان به مقدار زیاد وارد چاه های فاضلاب میشوند. انباشته شدن بیش از حد مواد مختلف در لوله های فاضلاب به مرور باعث گرفتگی شده و به همین دلیل مشکلات متعددی را به وجود خواهد آورد. برای رفع این مشکل می توان از فنر زنی و همچنین پمپ های هوا استفاده نمود.

توجه داشته باشید که لوله بازکنی حیاط با مواد شیمیایی تنها در شرایطی کاربرد دارد که دلیل گرفتگی انباشته شدن مواد روغنی باشد. در صورتیکه اشیایی مختلف از قبیل اسباب بازی و غیره در مسیر چاه قرار گرفته باشد، لازم است از فنرهای بسیار قوی استفاده شود. گروه خدمات لوله بازکنی تهران سما برای رفع این مشکلات و لوله بازکنی حیاط چند ویژگی مهم دارند که عبارتند از:

  • لوله بازکنی کفشور حیاط شبانه روزی در کمتر از یک ساعت
  • فنر زنی راه آب حیاط با فنرهای مقاوم و بلند
  • لوله بازکنی حیاط بدون خرابی و کنده کاری با تجهیزات پیشرفته و پمپ های هوا
  • درآوردن اشیای قیمتی درون لوله های چاه فاضلاب حیاط

لوله بازکنی کفشور تراس

در آپارتمان ها و مجتمع های مسکونی بخشی از فضای خانه به عنوان تراس یا بالکن در نظر گرفته میشود. به دلیل باز بودن قسمت جلویی تراس ها گرد و خاک زیادی در آن انباشته شده و نیاز به شستشو دارد. در صورتیکه حجم گرد و خاک روی تراس زیاد باشد، به مرور وارد کفشور شده و مسیر عبور آب گرفته میشود. علاوه براین، در بسیاری از مواقع اسباب بازی بچه ها به دلیل نگذاشتن درب کفشور وارد آن شده و باعث گرفتگی لوله میشود. لوله بازکنی کفشور تراس از دیگر مواردی می باشد که تقاضای زیادی برای آن وجود دارد. برای رفع این مشکلات روش های مختلفی استفاده میشود که از مهم ترین آنها، فنر زنی می باشد.

این مشکل زمانی اهمیت زیادی پیدا می کند که تعداد طبقات ساختمان زیادی باشد. در این شرایط بهترین راهکار استفاده از پمپ های هوا می باشد که با تلمبه زدن و ورود هوا با فشار زیاد باعث باز شدن مسیر عبور پساب ها خواهد شد. البته استفاده از پمپ های هوا در شرایطی کاربرد دارد که گرفتگی به دلیل انباشته شدن گرد و خاک باشد. در غیر این صورت، باید از فنرهای سرمته دار استفاده نمود تا مواد انباشته شده به بیرون کشیده شوند.

لوله بازکنی تهران سما خدمات لوله بازکنی کفشور تراس را با قیمت ارزان و بر اساس نرخ های ارائه شده توسط اتحادیه به صورت شبانه روزی در تمام مناطق تهران ارائه می دهد.

لوله بازکنی پشت بام

برای هدایت آب باران و برف انباشته شده بر روی پشت بام، ناودان و لوله های مخصوص در نظر گرفته میشود که در بسیاری از مواقع مسیر این لوله ها با گرفتگی مواجه میشوند. اصلی ترین دلیل گرفتگی ناودان و لوله های پشت بام، انباشته شدن گرد و خاک زیاد به همراه برگ درختان و کیسه های پلاستیکی در آنها می باشد که عدم توجه به رفع این مشکل خرابی های زیادی را به همراه خواهد داشت. مهم ترین اثر منفی گرفتگی لوله های پشت بام ایجاد نم روی دیوارها و سقف ساختمان می باشد. گروه لوله بازکنی تهران سما با استفاده از فنرهای بسیار مقاوم و طویل که همگی فولادی و سرمته دار می باشند و همچنین پمپ های هوا لوله بازکنی پشت بام را انجام می دهند.

با توجه به اینکه تیم لوله بازکنی تهران سما در مناطق مختلف تهران حضور دارند، لذا در حداکثر نیم ساعت بعد از تماس با آنها افراد حرفه ای با تجهیزات پیشرفته برای لوله بازکنی پشت بام در محل حاضر میشوند. لازم به ذکر است که تمام خدمات این مجموعه از تشخیص ترکیدگی لوله و لوله بازکنی کفشور تراس، حیاط، پارکینگ و پشت بام با قیمت ارزان، شبانه روزی و فوری در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران بدون خرابکاری ارائه می گردد.

5/5 - (2 امتیاز)

خدمات ما

چاه بازکنی تهران

چاه بازکنی تهران

چاه فاضلاب آشپزخانه، چاهک حمام، کفشورها و غیره دچار گرفتگی شده و به دنبال چاه بازکن هستید؟ نگران کثیف کاری خدمات چاه بازکنی هستید؟ تفاوتی ندارد که در شمال تهران…
تعمیر توالت فرنگی

تعمیر توالت فرنگی

تعمیر توالت فرنگی در تهران یکی از خدمات ارائه شده در مجموعه تهران سماء با کیفیت تضمین شده، فوری و شبانه روزی است. این خدمات توسط تعمیرکار توالت فرنگی در…
رفع نم و رطوبت ساختمان

رفع نم و رطوبت دیوار و سقف ساختمان

رفع نم و رطوبت دیوار، کف و سقف ساختمان بدون تخریب از جمله خدمات ارائه شده در مجموعه لوله بازکنی تهران سماء می باشد که با بالاترین کیفیت اجرا میشود.…
لایروبی چاه

لایروبی و کف تراشی چاه فاضلاب

لایروبی چاهنیاز به لایروبی چاه فاضلاب دارید؟ در تهران ساکن هستید؟  ما چاه شما را در کوتاه ترین زمان لایروبی و تعمیر می کنیم خدمات لایروبی چاه و شبکه فاضلاب توسط مقنی…
حفر چاه آب و فاضلاب

حفر چاه نو

حفر چاهحفر چاه نو حفر چاه آب و فاضلاب در تهران (تضمینی و ارزان) حفاری چاه در کوتاه ترین زمان و بهترین کیفیت خدمات حفر چاه آب و فاضلاب دستی توسط…
تشخیص ترکیدگی لوله در تهران

تشخیص ترکیدگی لوله

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاهآیا در پی تشخیص محل نشتی و ترکیدگی لوله آب با دستگاه نشت یاب هستید ؟ ما مشکل نشتی لوله و نم دیوار را در کوتاه…
تخلیه چاه

تخلیه چاه

تخلیه چاه تهراندر تهران ساکن هستید؟ چاه فاضلاب شما پر شده؟ ما چاه توالت را در کوتاه ترین زمان تخلیه می کنیم خدمات تخلیه چاه تهران با پمپ لجن کش و…
لوله بازکنی در تهران شبانه روزی

لوله بازکنی تهران

لوله بازکنی تهرانلوله بازکنی تهران با بازدید و مشاوره رایگان ساکن تهران هستید؟ لوله فاضلاب شما دچار گرفتگی شده؟ ما مشکل شما را در کوتاه ترین زمان حل می کنیم…

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.