تعمیر توالت فرنگی

تعمیر توالت فرنگی

تعمیر توالت فرنگی در تهران یکی از خدمات ارائه شده در مجموعه تهران سماء با کیفیت تضمین شده، فوری و شبانه روزی است. این خدمات توسط تعمیرکار توالت فرنگی در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران بدون کثیف کاری انجام می شود. خدمات فنی سماء کلیه خدمات سرویس و تعمیرات توالت فرنگی، رفع خرابی و تعمیر سیفون توالت فرنگی، تخلیه ضعیف، تعویض فلوتر، در آوردن اشیاء (گوشی موبایل ، طلا و اشیاء قیمتی و دستمال کاغذی و…) که باعث گرفتگی لوله خروجی می شود، تعمیر فلاتر و فلاش تانک دستشویی فرنگی قدیمی و جدید را برای شما با قیمت مناسب و فوری در تهران انجام می دهد.

ساعات ارائه خدمات: ✅ شبانه روزی بدون تعطیلی
اعزام استادکار: ✅ فوری و سریع
ضمانت خدمات: ✅ رفع 100% مشکل
خدمات قابل ارائه: ✅ سرویس ، نصب و تعمیر توالت فرنگی

تعمیر توالت فرنگی در تهران

  • رفع مشکل تخلیه ضعیف توالت فرنگی
  • رفع نم و نشتی توالت فرنگی و سیفون
  • تعویض توالت ایرانی با توالت فرنگی
  • سرویس توالت فرنگی خراب به صورت تضمینی
  • رفع عملکرد ضعیف فلاش تانک (سیفون) توالت فرنگی که باعث پخش شدن بوی بد فاضلاب می شود
  • تعمیر فلوتر توالت فرنگی (رفع خرابی فلوتر)
  • تعمیر سیفون توالت فرنگی
  • تعمیر فلاش تانک توالت فرنگی
  • تعمیر سیفون توالت فرنگی قدیمی
  • رفع اشکال اهرم کاسه فرنگی
  • تعویض توپی شناور توالت فرنگی
  • تعویض و تعمیر قطعات شناور توالت فرنگی
  • رفع گرفتگی توالت فرنگی در تهران و حومه
  • نصب و تعویض کاسه فرنگی در کلیه مناطق تهران توسط سرویس کار ماهر
  • در آوردن اشیاء قیمتی (موبایل ، طلا و …) از توالت فرنگی
  • تعویض درب و قطعات داخلی توالت فرنگی
  • تبدیل توالت ایرانی به توالت فرنگی
  • رفع گیر کردن اهرم قطع‌کن شناور فلاش تانک و بسته نشدن دریچه خروجی آب مکانیزم تخلیه
  • رفع نشتی آب از زیر توالت فرنگی به صورت کامل

سرویس توالت فرنگی شبانه روزی

سرویس توالت فرنگی یکی از خدماتی است که توسط مجموعه تهران سماء در سطح شهر تهران به همشهریان عزیز تهرانی ارائه میشود. از آنجایی که خرابی سیستم تخلیه توالت فرنگی می تواند در هر ساعت از شبانه روز اتفاق بیفتد و برای شما دردسر ایجاد کند، تعمیرکار توالت فرنگی تهران سماء به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

تعمیر توالت فرنگی توکار (والهنگ)

برخلاف توالت های توکار، تولت فرنگی روکار یا والهنگ ساختار پیچیده ای داشته و به دلیل عدم دسترسی به تمام تجهیزات آن به سختی می توان مشکلات را رفع کرد. یکی از مهم ترین اصول در تعمیر توالت فرنگی توکار (والهنگ)، عدم تخریب دیوار می باشد و به همین دلیل تنها با مهارت و تجربه می توان مشکلات آن را برطرف کرد. تعمیر توالت فرنگی والهنگ یا توکار از جمله خدمات قابل ارائه در لوله بازکنی تهران سماء می باشد که در شمال، جنوب و شرق و غرب توسط سرویس کار حرفه ای انجام میشود. سرویس کاران این مجموعه با رعایت پروتکل های بهداشتی تمام انواع مشکلات در توالت فرنگی های توکار را شناسایی و با سرعت عمل بالا و بدون تخریب نسبت به رفع آنها اقدام می کنند.

تعمیر توالت فرنگی روکار (زمینی)

تعمیر تولت فرنگی روکار یا زمینی به منظور جلوگیری از کثیف کاری و رعایت بهداشت و رفع سریع مشکل لازم است با تخصص و مهارت کامل انجام شود. از جمله مشکلات رایج در این مدل توالت فرنگی می توان به نشت آب از فلش تانک، نشت آب از زیر توالت، کار نکردن فلوتر، گرفتگی توالت فرنگی و خراب بودن دکمه تخلیه اشاره کرد. دقت داشته باشید که عدم مهارت در تعمیر دستشویی فرنگی روکار یا زمینی در نهایت منجر به مشکلات بیشتری خواهد شد. سرویس کاران لوله بازکنی تهران سماء با کمترین آزمون و خطا و با تجهیزات پیشرفته در کوتاه ترین زمان خدمات تعمیرات توالت فرنگی زمینی یا روکار را ارائه می دهند.

توجه: خدمات نصب و تعمیر توالت فرنگی در تهران و حومه به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی ارائه شده و کیفیت خدمات گارانتی می شود.

سرویس توالت فرنگی
تعمیر فلوتر توالت فرنگی ایرانی و خارجی

فلوتر یا شناور از مهم ترین قطعات مورد استفاده در توالت فرنگی می باشد که از سرریز شدن آب درون فلاش تانک جلوگیری می کند. این قطعات که دارای انواع مختلف مکانیکی و الکترونیکی هستند، به دلایل مختلف ممکن است دچار خرابی شده و در نهایت آب از فلاش تانک سرریز می کند. لوله بازکنی تهران سماء خدمات تعویض و تنظیم و تعمیر فلوتر توالت فرنگی ایرانی و خارجی مدل های مختلف را با نرخ اتحادیه ارائه می دهد. این خدمات همگی به صورت شبانه روزی و با گارانتی ارائه شده و در صورت درخواست مشتری فاکتور برای آنها صادر میشود.

تعمیر فلاپر توالت فرنگی

فلاپر یا توپی مخزن یکی از قطعات بسیار مهم در توالت فرنگی است که با قرار گرفتن مقابل دریچه رو به کاسه توالت از قطع و وصل جریان آب را کنترل می کند. این قطعه به زنجیر متصل است و از این طریق به دکمه روی سیفون مرتبط می شود. با فشردن دکمه روی سیفون فلاپر از جای خود خارج شده و آب با فشار وارد کاسه توالت می شود. در صورت خرابی این قطعه جریان آب به داخل توالت قطع نمیشود.
برای تعمیر فلاپر توالت فرنگی ابتدا باید وضعیت توپی بررسی و در صورت نیاز آن را با قطعه سالم جایگزین کرد. در صورت نداشتن مهارت در این زمینه، می توانید با تعمیرکاران و سرویس کاران تهران سماء تماس بگیرید.

تعمیر سیفون توالت فرنگی

از مهم ترین بخش ها در هر توالت فرنگی سیفون است که برای ورود مقدار زیاد آب به داخل کاسه توالت استفاده میشود. در داخل سیفون قطعات مختلفی از قبیل فلاپر و فلوتر قرار گرفته و خرابی هر یک باعث اختلال در سیفون می شود. تعمیر سیفون توالت فرنگی قدیمی و جدید نیاز به تجربه بالایی دارد و با توجه به تک زمانه یا دو زمانه بودن روش تعمیر متفاوت خواهد بود.
تعمیرکار سیفون توالت فرنگی قدیمی و جدید باید با ویژگی های قطعات داخلی و نحوه ارتباط آنها با یکدیگر آشنایی داشته باشد. چون در مدل های مختلف نوع سیفون متفاوت است و بر همین اساس نصب و تنظیم آنها فرق خواهد داشت. برای استفاده از این خدمات تیمی از افراد و تعمیرکاران با تجربه در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران حضور دارند.
کافیست با تهران سماء تماس بگیرید تا تعمیرکار توالت فرنگی در کوتاه ترین زمان به محل اعزام شود.

تعمیر فلاش تانک توالت فرنگی

به دلایل مختلف ممکن است آب از فلاش تانک سرریز شود یا آبگیری انجام نشود. علاوه براین، در برخی از مواقع آب فلاش تانک خود به خود تخلیه شده و قطع نمی شود. برای تعمیر فلاش تانک ابتدا باید علت را شناسایی کنید. به عنوان مثال، اگر آبگیری انجام نمیشود، شناور یا فلوتر خراب است. اگر آب تخلیه شده و قطع نمیشود، ممکن است فلاپر خراب باشد.
تعمیر فلاش تانک توالت فرنگی با کیفیت تضمین شده یکی از خدمات ارائه شده در تهران سماء است. این خدمات با قیمت مناسب و 100 درصد تضمین در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران در دسترس است.

نصب توالت فرنگی

اگر قصد خرید و نصب توالت فرنگی دارید آن را به ما بسپارید و ترجیحا قبل از خرید با کارشناسان خدمات فنی سماء تماس برقرار کنید تا از مشاوره رایگان ما بهرمند شوید . بسیار مهم است که بدانید آکس لوله خروجی فاضلاب چه اندازه ای دارد و فاصله آن از دیوار چقدر است تا بتوانید توالتی را انتخاب کنید که با آن تطابق داشته باشد و نیاز به استفاده از اتصالات اضافی نداشته باشید .

همچنین قبل از تعویض توالت ایرانی با فرنگی باید شترگلو حذف و بجای آن از زانویی 45 درجه استفاده شود زیرا توالت فرنگی در داخل خود شتر گلو دارد.

نصب توالت فرنگی توکار

نصب توالت فرنگی توکار یا وال هنگ (دیواری) با توجه به اینکه کاسه توالت بر روی دیوار قرار گرفته و استراکچر آن زیر کاشی کاری های دیوار قرار میگیرد، نیاز به تخصص بالایی دارد. در نصب وال هنگ یا توالت فرنگی توکار اندازه گیری ها باید بسیار دقیق انجام شوند، چون امکان تخریب و تغییر در محل استراکچر و غیره وجود ندارد. کارشناسان لوله بازکنی تهران سماء در کمترین زمان و بدون تخریب های مداوم این خدمات را با قیمت ارزان ارائه می دهند.

نصب توالت فرنگی روکار

با توجه به اینکه تنوع در توالت فرنگی های روکار زیاد بوده و برخی از آنها فلاش تانک سر خود دارند، به همین دلیل روند نصب متفاوتی خواهند داشت. تنظیم درست سیفون، اندازه گیری دقیق آکس و فاصله دیوار پشتی با لوله تخلیه و غیره همگی باید با دقت بالایی انجام شوند. عدم مهارت در زمان نصب در نهایت منجر به هزینه های زیاد به دلیل تخریب و زمان بر شدن نصب توالت فرنگی روکار خواهد شد.

چنانچه نصب توالت فرنگی جدید را کارشناسان ما برای شما انجام دهند با رعایت اصول و استانداردهای معمول عمر توالت شما بالا رفته و دیرتر نیاز به سرویس توالت فرنگی پیدا می کنید.

تعمیرات توالت فرنگی در شمال تهران

سرویسکار توالت فرنگی تهران سماء با تجربه و مهارت بالا در تمام مناطق حضور دارد و فوری و در کوتاه ترین زمان به محل اعزام می شود. برای استفاده از خدمات تعمیرات توالت فرنگی در شمال تهران در هر ساعت از شبانه روز کافیست با ما تماس بگیرید. از جمله مناطق قابل پوشش برای ارائه خدمات تعمیر دستشویی فرنگی و سرویس آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

اختیاریه، ونک، نیایش، نیاوران، لویزان، کامرانیه، قیطریه، شیان، ده ونک، درکه، دارآباد، جمشیدیه، توانیر، بلوار اندرزگو، الهیه، آرارات، سئول، دزاشیب، دربند، خیابان آفریقا، جماران، تجریش، اوین، اقدسیه، سوهانک، دروس، داوودیه، چیذر، جاده لشگرک، پاسداران، امانیه، ازگل، آجوادنیه

تعمیرات توالت فرنگی در جنوب تهران

یکی از مهم ترین اهداف ما در تهران سماء ارائه خدمات شبانه روزی، فوری و ارزان است. به همین دلیل تیم تعمیرات توالت فرنگی قدیمی و جدید را در محله های جنوب تهران مستقر کرده ایم. به محض تماس شما تعمیرکار و سرویس کار اعزام شده و بدون کثیف کاری در کوتاه ترین زمان مشکل را برطرف می کند.
خدمات تعمیر و سرویس دستشویی فرنگی در محله های زیر به صورت شبانه روزی؛ حتی در روزهای تعطیل سال توسط تهران سماء ارائه می شود:

ابن بابویه، امام زاده ابوالحسن، اما زاده حسن، امین آباد، انبار گندم، انبار نفت، باقرشهر، بزرگراه آزادگان، بعثت، بلوار قدس، پاسگاه نعمت آباد، ترمینال جنوب، تقی آباد، جوانمرد قصاب، چهاردانگه، چیت سازی، خانی آباد، خزانه بخارایی، خلازیر، خیابان زمزم، خیابان نواب، دولت آباد، دولت خواه، راه آهن، سه راه آذری، سیزده آبان، شهرری، شهرک علایین، شهرک گلریز، شوش، صالح آباد، صفائیه، عبدل آباد، علی آباد، عماد آباد، فلاح، قلعه گبری، قوچ حصار، کیانشهر، گمرک، مرتضی گرد، منیریه، مولوی، میدان خراسان، نازی آباد، یاخچی آباد، یافت آباد

تعمیر توالت فرنگی در غرب تهران

تفاوتی ندارد که در کدام محله غرب تهران حضور دارید، در هر صورت به محض مواجه شدن بامشکلات مختلف در توالت فرنگی می توانید با ما تماس بگیرید. تیم تعمیرات توالت فرنگی تهران سماء با تجربه بالا تمام انواع خرابی با هزینه کم برطرف می کند. محله های زیر در غرب تهران توسط این مجموعه پوشش داده می شوند:

ارم، آزادی، اسکندری، اکباتان، ایوانک، بزرگراه خرازی، بلوار ایران، بلوار ایران خودرو، بلوار فردوس، پونک، تهرانسر، جنت آباد، چمران، چیتگر، حصارک، خیابان کارون، دهکده المپیک، سازمان برنامه، ستارخان، ستاری، سردار جنگل، سعادت آباد، سلسبیل، سولقان، سی متری جی، شهرآرا، شهران، شهر زیبا، شهر قدس، شهرک آتی ساز، شهرک المهدی، شهرک پاسارگاد، شهرک پرواز، شهرک دانشگاه صنعتی شریف، شهرک ژاندارمری، شهرک شهید باقری، شهرک صدرا، شهرک غرب، شهرک فردوس، شهرک فرهنگیان، شهرک نفت، شهرک ولیعصر، صادقیه، طرشت، فتح، فرحزاد، فردوس غرب، کن، کوهسار، گیشا، مرزداران، مهرآباد، نوب، وردآورد

تعمیر توالت فرنگی در شرق تهران

برای تعمیر فلاپر، تعمیر فلوتر، سیفون، فلاش تانک . سایر خرابی های توالت فرنگی در شرق تهران می توانید با ما در تهران سماء تماس بگیرید. تعمیرکار دستشویی فرنگی قدیمی و جدید حداکثر 30 دقیقه بعد از تماس شما در محل حضور خواهد داشت. در هر یک از محله های زیر که حضور دارید، کافیست با ما تماس بگیرید:

اتابک، اتوبان آهنگ، اتوبان بابایی، استخر، بزرگراه زین الدین، بزرگراه یاسینی، بلوار اتحاد، بلوار دلاوران، پردیس، پل چوبی، پیروزی، تهرانپارس، حشمتیه، حکیمیه، خاوران، خیابان دماوند، شریعتی، نیروی هوایی، دروازه شمیران، رسالت، سبلان، سرخه حصار، شمس آباد، شهرک امام خمینی، شهرک شهید هاشمی نژاد، شهرک مسعودیه، فرجام، قنات کوثر، مجیدیه، محلات، مسگرآباد، مشیریه، مصلی، میدان امام حسین، نارمک

شماره تلفن نصاب و تعمیرکار توالت فرنگی در تهران

با ما تماس بگیرید: ۰۹۱۲۷۷۶۲۸۴۸ – ۰۹۱۲۸۸۹۸۰۱۳

تعمیرات توالت فرنگی شمال تهران : ۰۲۱۲۲۶۲۳۹۹۸ – ۰۲۱۲۲۴۹۳۲۲۴

تعمیر توالت فرنگی شرق تهران : ۰۲۱۷۷۲۸۴۹۷۹ – ۰۲۱۷۷۵۵۷۰۶۴ – ۰۲۱۲۶۷۰۱۶۶۹

تعمیر توالت فرنگی غرب تهران : ۰۲۱۴۴۸۹۵۵۹۱ – ۰۲۱۴۴۳۸۳۷۸۳

تعمیر توالت فرنگی جنوب تهران : ۰۲۱۳۳۲۵۵۷۳۷

بهترین توالت فرنگی های ایرانی:

سوالات متداول شما از تعمیرکار توالت فرنگی:

تمامی موارد خرابی توالت فرنگی قابلیت تعمیر دارند؟

بله تقریبا بیشتر موارد خرابی توالت فرنگی قابلیت تعمیرات را دارند. با خیال راحت تماس بگیرید و از خدمات ما استفاده کنید و توالت فرنگی خود را تعمیر کنید.

خدمات تعمیر توالت فرنگی چگونه است؟

خدمات تعمیر توالت فرنگی ما به صورت 24 ساعته و شبانه روزی می باشد. اعزام فوری نیرو به محل شما باعث جلب رضایت مشتریان ما شده و همچنین تمامی استادکاران تعمیر توالت فرنگی را با دقت بسیار بالا و حساسیت زیاد انجام میدهند.

چه زمانی نیاز به تعمیر توالت فرنگی داریم؟

توالت فرنگی شما زمانی نیاز به تعمیر پیدا می کند که نشانه هایی از خرابی در آن یافت شود و عملکرد سیستم تخلیه (سیفون)، شناور، فلوتر و… دچار مشکل شود.

تعمیر توالت فرنگی قدیمی هم انجام می دهید؟

بله، خوشبختانه در برخی از موارد لوازم و قطعات توالت فرنگی های جدید به توالت فرنگی های قدیمی میخورد پس از این بابت نگران نباشید.

4.7/5 - (17 امتیاز)

خدمات ما

چاه بازکنی تهران

چاه بازکنی تهران

چاه فاضلاب آشپزخانه، چاهک حمام، کفشورها و غیره دچار گرفتگی شده و به دنبال چاه بازکن هستید؟ نگران کثیف کاری خدمات چاه بازکنی هستید؟ تفاوتی ندارد که در شمال تهران…
تعمیر توالت فرنگی

تعمیر توالت فرنگی

تعمیر توالت فرنگی در تهران یکی از خدمات ارائه شده در مجموعه تهران سماء با کیفیت تضمین شده، فوری و شبانه روزی است. این خدمات توسط تعمیرکار توالت فرنگی در…
رفع نم و رطوبت ساختمان

رفع نم و رطوبت دیوار و سقف ساختمان

رفع نم و رطوبت دیوار، کف و سقف ساختمان بدون تخریب از جمله خدمات ارائه شده در مجموعه لوله بازکنی تهران سماء می باشد که با بالاترین کیفیت اجرا میشود.…
لایروبی چاه

لایروبی و کف تراشی چاه فاضلاب

لایروبی چاهنیاز به لایروبی چاه فاضلاب دارید؟ در تهران ساکن هستید؟  ما چاه شما را در کوتاه ترین زمان لایروبی و تعمیر می کنیم خدمات لایروبی چاه و شبکه فاضلاب توسط مقنی…
حفر چاه آب و فاضلاب

حفر چاه نو

حفر چاهحفر چاه نو حفر چاه آب و فاضلاب در تهران (تضمینی و ارزان) حفاری چاه در کوتاه ترین زمان و بهترین کیفیت خدمات حفر چاه آب و فاضلاب دستی توسط…
تشخیص ترکیدگی لوله در تهران

تشخیص ترکیدگی لوله

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاهآیا در پی تشخیص محل نشتی و ترکیدگی لوله آب با دستگاه نشت یاب هستید ؟ ما مشکل نشتی لوله و نم دیوار را در کوتاه…
تخلیه چاه

تخلیه چاه

تخلیه چاه تهراندر تهران ساکن هستید؟ چاه فاضلاب شما پر شده؟ ما چاه توالت را در کوتاه ترین زمان تخلیه می کنیم خدمات تخلیه چاه تهران با پمپ لجن کش و…
لوله بازکنی در تهران شبانه روزی

لوله بازکنی تهران

لوله بازکنی تهرانلوله بازکنی تهران با بازدید و مشاوره رایگان ساکن تهران هستید؟ لوله فاضلاب شما دچار گرفتگی شده؟ ما مشکل شما را در کوتاه ترین زمان حل می کنیم…

مطالب مرتبط

14 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.