رفع نم و رطوبت ساختمان

رفع نم و رطوبت دیوار و سقف ساختمان

رفع نم و رطوبت دیوار، کف و سقف ساختمان بدون تخریب از جمله خدمات ارائه شده در مجموعه لوله بازکنی تهران سماء می باشد که با بالاترین کیفیت اجرا میشود. این خدمات در حالت کلی شامل تشخیص نم ساختمان و نم گیری و تعمیر سقف نم زده می باشد و در تمام بخش های ساختمان قابل اجرا هستند. به طوریکه در کمترین زمان و با کمترین هزینه رفع نم و رطوبت سقف، کد دیواری، زیرزمینی، کف سرویس بهداشتی و غیره توسط سرویس کاران مجرب انجام میشود.

رفع نم و رطوبت دیوار

ساخت و ساز غیر استاندارد و رعایت نکردن اصول مهم در عایق کاری، لوله کشی و غیره باعث شده است تا بسیاری از ساختمان های قدیمی و حتی جدید با مشکل نم و رطوبت مواجه باشند. تغییر رنگ دیوار و ایجاد بوی بسیار بد در فضای داخل ساختمان تنها بخشی از این مشکلات می باشد و به مرور بیماری های تنفسی را نیز تشدید می کند. به همین دلیل رفع نم و رطوبت دیوار و نم گیری ساختمان و حل مشکل نم دادن دیوار باید جدی گرفته شود.
نم گیری و رفع نم و رطوبت دیوار از جمله خدمات ما در لوله بازکنی تهران سماء می باشد که توسط سرویس کاران حرفه ای انجام میشود. در اغلب مواقع علت نم دادن دیوارها ترکیدگی لوله های آب و فاضلاب و همچنین نفوذ نم سرویس بهداشتی و حمام به دیوارهای جانبی می باشد. سرویس کاران ما ابتدا در کمترین زمان تشخیص ترگیدگی لوله را با دستگاه و بدون تخریب انجام داده و سپس اقدامات لازم برای رفع مشکل را ارائه می دهند.

رفع نم و رطوبت سقف

از گذشته تا امروز عایق کاری سقف با ایزوگام و قیرگونی اهمیت زیادی داشته و مانع از ایجاد نم و رطوبت میشود. اما عایق کاری همیشه نیاز به ترمیم داشته و به دلیل استفاده از مواد نامناسب و اجرای نادرست بخش هایی از آن تخیب میشود. رفع نم و رطوبت سقف و تعمیر سقف نم زده از دیگر خدمات ما در لوله بازکنی تهران سماء می باشد که بدون تخریب انجام میشود. نکته بسیار مهم اینکه، برای رفع نم سقف و تعمیر سقف نم زده، ابتدا باید مشکل اصلی به صورت ریشه ای شناسایی و حل شود. در غیر این صورت، در مدت زمان بسیار کوتاه مجدد با مشکل نم و رطوبت سقف آپارتمان مواجه خواهید شد.

علت نم دادن سقف آپارتمان

از مهم ترین دلایل نم دادن سقف آپارتمان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عایق کاری غیر استاندارد
  • استفاده از ایزوگام بی کیفیت که به مرور زمان بخش هایی از آن دچار فرسودگی میشود
  • ترکیدگی لوله های آب و فاضلاب اجرا شده در کف طبقه بالایی ساختمان
  • مسدود شدن ناودان و لوله های ناودانی و راه آب پشت بام

تعمیر سقف نم زده

پس از تشخیص علت نم دادن سقف ساختمان، روش مناسب برای رفع این مشکل باید انتخاب شود. سرویس کاران ما در لوله بازکنی تهران سماء از روش های کاملا بروز برای تعمیر سقف نم زده استفاده نموده و در نهایت تضمین ارائه می دهند. تمام خدمات تعمیر سقف نم زده در این مجموعه بدون تخریب و فوری و به صورت شبانه روزی و با نرخ اتحادیه اجرا میشود.
از جمله روش های مورد استفاده برای تعمیر سقف نم زده و رفع نم پشت بام می توان به عایق کاری و ایزوگام، ترمیم لوله های دارای ترکیدگی اشاره کرد. پس از اتمام نم گیری، بخش هایی از سقف که دچار تغییر رنگ شده لکه گیری و ترمیم خواهد شد تا جلوه ظاهری منزل حفظ شود.

رفع نم و رطوبت کمد دیواری

در بسیاری از ساختمان های قدیمی و جدید، نم و رطوبت کمد دیواری چالش های زیادی را بوجود آورده است. ایجاد بوی بسیار بد، تغییر رنگ دیوار، ریزش رنگ دیوار داخل کمد دیواری و حتی امکان پوسیدگی رختخواب و لباس های داخل کمد از جمله این مشکلات به شمار می روند.
رفع نم و رطوبت کمد دیواری بدون تخریب را می توانید با لوله بازکنی تهران سماء تجربه کنید. با دستگاه های کاملا بروز و از طریق امواج صوتی ابتدا شناسایی میشود که آیا لوله های آب و فاضلاب داخل دیوار کمد دچار ترکیدگی شده اند یا خیر؟ با توجه به اینکه با این تجهیزات محل دقیق ترکیدگی شناسایی میشود، به همین دلیل نیاز به تخریب سایر بخش های دیوار وجود ندارد.
علاوه براین، رفع نم و رطوبت کمد دیواری در بسیاری از مواقع با حل مشکل نم دادن دیوار سرویس بهداشتی و حمام انجام میشود. با ترمیم عایق کاری حمام و سرویس بهداشتی، نم و رطوبت به دیوارهای جانبی نفوذ نمی کند.

رفع نم و رطوبت زیرزمین

اصلی ترین دلیل و علت نم و رطوبت زیرزمین و کف ساختمان، عایق کاری غیر استاندارد آن می باشد. این مساله مخصوصا در ساختمان های قدیمی بیشتر رخ می دهد و جدی نگرفتن آن به مرور باعث میشود دیوارها نیز نمور شده و مقاومت خود را از دست خواهند داد. برای رفع نم و رطوبت زیر زمین سرویس کاران ما در لوله بازکنی تهران سماء پس از شناسایی علت اصلی مشکل، عایق کاری را انجام می دهند. با توجه به شرایط محیط می توان از انواع عایق نانو، ایزوگام و قیر برای این منظور استفاده نمود.
برای رفع نم و رطوبت کف ساختمان اگر پوشش کف سرامیک و کاشی می باشد، از دوغاب استفاده میشود. درزهای بین تایل های کاشی و سرامیک باعث بالا آمدن نم و رطوبت میشود و با دوغاب می توان مانع از این مشکل شد.

رفع نم سرویس بهداشتی بدون تخریب

حمام و سرویس بهداشتی به دلیل وجود بخار آب و رطوبت بالا در بسیاری از مواقع با مشکل نم و رطوبت در دیوار و سقف مواجه می باشد. البته اگر عایق کاری قبل از نصب کاشی و سرامیک به درستی انجام شده باشد، تا حد زیادی با چنین مشکلاتی مواجه نخواهید شد. اما اگر به هر دلیل با چنین مشکلی مواجه هستید و نمی خواهید نم و رطوبت سرویس بهداشتی و حمام به سایر بخش ها نفوذ کند و سلامتی تان را به خطر بیندازد، کافیست از خدمات ما در لوله بازکنی تهران سماء استفاده کنید.
به منظور نم گیری ساختمان در سرویس بهداشتی و حمام، ابتدا علت شناسایی و تشخیص داده میشود. یکی از بهترین روش ها برای رفع نم و رطوبت سرویس بهداشتی بدون تخریب، مسدود کردن درز بین تایل های کاشی و سرامیک می باشد. علاوه براین، با استفاده از مواد نانو که رنگ های بسیار مقاومی هستند می توان نم گیری را انجام داد.
لازم به ذکر است، روش نم گیری سرویس بهداشتی و حمام با توجه به شرایط محیط و علت نم و رطوبت باید انتخاب شود. به همین دلیل تعمیرکاران ما ابتدا به محل اعزام شده و پس از بازدید و تشخیص نم ساختمان، روش مناسب را انتخاب و اجرا خواهند کرد.

خدمات رفع نم و رطوبت منزل

  • رفع نم و رطوبت ساختمان در تهران و حومه
  • رفع نم دادن سقف آپارتمان
  • تشخیص دقیق علت بوجود آمدن نشتی که باعث نم و رطوبت شده
  • تشخیص دقیق و نقطه‌ای محل نشت احتمالی لوله‌های آب ساختمان با دستگاه‌
  • ترمیم و رفع نم دیوار، رفع نم سقف، رفع نم راه پله، رفع نم سقف پشت بام
  • ترمیم درزهای کاشی در کمتر از نیم ساعت
  • ریشه یابی و تعمیر نم دادن سقف آپارتمان
  • رفع رطوبت سرویس بهداشتی
  • تشخیص ترکیدگی و نشت یابی لوله های فاضلاب با دستگاه بدون تخریب
  • تعمیر و رفع نشتی توالت فرنگی و سیفون
  • تعمیر تاسیسات لوله کشی ساختمان به جهت رفع نشت آب و نم و رطوبت حاصل از آن
  • عایق کاری دیوار و کف حمام و سرویس بهداشتی
  • تعمیر و لکه گیری نقاطی که از آنها آب به دیوار نفوذ می کند

رفع نم و رطوبت با فناوری نانو

یکی از مهم ترین اصول در نم گیری ساختمان انجام بهترین روش با بالاترین ماندگاری می باشد. برای این منظور ما خدمات رفع نم و رطوبت با فناوری نانو را ارائه داده ایم. عایق نانو نوعی رنگ با قدرت چسبندگی بسیار بالا می باشد که روی سطوح مورد نظر قرار گرفته و مانع از نفوذ نم و رطوبت میشود. برای نم گیری کف ساختمان، سرویس بهداشتی و استخر و محیط های مرطوب از این روش استفاده میشود.
رفع نم و رطوبت کف موتورخانه، حمام، اشپزخانه، پشت بام و تراس و آب نماهای تزئینی منزل با مواد عایق نانو قابل اجرا بوده و از بالاترین ماندگاری برخوردار هستند.

رفع نم و رطوبت بدون نیاز به تخریب در تهران

در طی سالها تجربه فعالیست در زمینه نم گیری ساختمان متوجه شده ایم که بیشترین نگرانی افراد، تخریب دیوار و سقف و غیره می باشد. اگر شما نیز با این نگرانی مواجه هستید، لازم است بدانید که ما خدمات رفع نم و رطوبت بدون نیاز به تخریب را ارائه می دهیم. پوشاندن درز کاشی و سرامیک، استفاده از مواد نانو و همچنین رطوبت گیری با دستگاه هیچ یک نیاز به تخریب دیوار و سقف و کف ساختکمان ندارد و در کمترین زمان قابل ارائه می باشند.

رفع نم و رطوبت با دستگاه

مهم ترین گام در رفع نم پشت بام و کف و دیوار زیرزمین، شناسایی علت بروز این مشکل می باشد. به همین دلیل ما سرویس رفع نم رطوبت با دستگاه را ارائه داده ایم که فرآیند تشخیص نم ساختمان بدون تخریب انجام میشود. این دستگاه با کمک امواج صوت، ماورابنفش و حرارت محل دقیق ترکیدگی لوله ها و محل نشت نم و رطوبت را شناسایی می کند. سپس بدون نیاز به تخریب همان نقطه بررسی و مشکل برطرف میشود. به عنوان مثال اگر نم و رطوبت به دلیل ترکیدگی لوله باشد، می توان با تعویض لوله نم گیری را انجام داد. در صورتیکه دستگاه تشحیص دهد که نم از درزهای کاشی و سرامیک به دیوار و سقف نفوذ می کند، با درزگیری این مشکل برطرف خواهد شد.
خدمات تشخیص نم ساختمان و رفع آن با دستگاه در لوله بازکنی تهران سماء به صورت شبانه روزی و با نرخ اتحادیه در شمال، جنوب و شرق و غرب تهران ارائه میشود.

رفع نم و رطوبت فوری در تهران

با استخدام ده ها سرویس کار بسیار حرفه ای و تجهیز آنها به دستگاه ها و ابزارهای بروز، خدمات نم گیری و رفع نم فوری در این مجموعه ارائه میشود. سرویس کاران ما در تمام مناطق شمال، جنوب و شرق و غرب تهران حضور داشته و بلافاصله پس از تماس به محل اعزام خواهند شد.
لازم به ذکر است، تجربه و مهارت بالا و همچنین استفاده از دستگاه های پیشرفته باعث شده است تا تمام خدمات نم گیری ساختمان در لوله بازکنی تهران سماء بدون آزمون و خطا و تخریب انجام شود. در نهایت در کوتاه ترین بازه زمانی نم دیوار، پشت بام و سقف و زیرزمین را برطرف خواهد شد.

توجه: خدمات رفع نم و رطوبت ساختمان در تهران و حومه به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی ارائه می شود

با ما تماس بگیرید: ۰۹۱۲۷۷۶۲۸۴۸ – ۰۹۱۲۸۸۹۸۰۱۳

شمال تهران : ۰۲۱۲۲۶۲۳۹۹۸ – ۰۲۱۲۲۴۹۳۲۲۴

شرق تهران : ۰۲۱۷۷۲۸۴۹۷۹ – ۰۲۱۷۷۵۵۷۰۶۴ – ۰۲۱۲۶۷۰۱۶۶۹

غرب تهران : ۰۲۱۴۴۸۹۵۵۹۱ – ۰۲۱۴۴۳۸۳۷۸۳

جنوب تهران : ۰۲۱۳۳۲۵۵۷۳۷

5/5 - (8 امتیاز)

خدمات ما

چاه بازکنی تهران

چاه بازکنی تهران

چاه فاضلاب آشپزخانه، چاهک حمام، کفشورها و غیره دچار گرفتگی شده و به دنبال چاه بازکن هستید؟ نگران کثیف کاری خدمات چاه بازکنی هستید؟ تفاوتی ندارد که در شمال تهران…
تعمیر توالت فرنگی

تعمیر توالت فرنگی

تعمیر توالت فرنگی در تهران یکی از خدمات ارائه شده در مجموعه تهران سماء با کیفیت تضمین شده، فوری و شبانه روزی است. این خدمات توسط تعمیرکار توالت فرنگی در…
رفع نم و رطوبت ساختمان

رفع نم و رطوبت دیوار و سقف ساختمان

رفع نم و رطوبت دیوار، کف و سقف ساختمان بدون تخریب از جمله خدمات ارائه شده در مجموعه لوله بازکنی تهران سماء می باشد که با بالاترین کیفیت اجرا میشود.…
لایروبی چاه

لایروبی و کف تراشی چاه فاضلاب

لایروبی چاهنیاز به لایروبی چاه فاضلاب دارید؟ در تهران ساکن هستید؟  ما چاه شما را در کوتاه ترین زمان لایروبی و تعمیر می کنیم خدمات لایروبی چاه و شبکه فاضلاب توسط مقنی…
حفر چاه آب و فاضلاب

حفر چاه نو

حفر چاهحفر چاه نو حفر چاه آب و فاضلاب در تهران (تضمینی و ارزان) حفاری چاه در کوتاه ترین زمان و بهترین کیفیت خدمات حفر چاه آب و فاضلاب دستی توسط…
تشخیص ترکیدگی لوله در تهران

تشخیص ترکیدگی لوله

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاهآیا در پی تشخیص محل نشتی و ترکیدگی لوله آب با دستگاه نشت یاب هستید ؟ ما مشکل نشتی لوله و نم دیوار را در کوتاه…
تخلیه چاه

تخلیه چاه

تخلیه چاه تهراندر تهران ساکن هستید؟ چاه فاضلاب شما پر شده؟ ما چاه توالت را در کوتاه ترین زمان تخلیه می کنیم خدمات تخلیه چاه تهران با پمپ لجن کش و…
لوله بازکنی در تهران شبانه روزی

لوله بازکنی تهران

لوله بازکنی تهرانلوله بازکنی تهران با بازدید و مشاوره رایگان ساکن تهران هستید؟ لوله فاضلاب شما دچار گرفتگی شده؟ ما مشکل شما را در کوتاه ترین زمان حل می کنیم…

مطالب مرتبط

20 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • دیوار دستشویی ما خیلی نم میده، چندبار کاشیارو کندیم و دوباره کاشی کردیم بازم نم میده چیکارش باید بکنیم؟

    پاسخ
    • سلام، دوست عزیز ابتدا باید علت نم دیوار دستشویی شما مشخص بشه و بعد اقدام به رفع آن نمود. معمولا علت نم و رطوبت دیوار دستشویی، نقص در عایق بندی کف هستش.
      اصول کار اینه که زمان غیرگونی کردن کف سرویس بهداشتی عایق حداقل تا نیم متر روی دیوار ادامه پیدا کنه و یک تکه هم باشه.
      اگر تمایل دارید ما میتونیم به صورت تضمینی و بدون کثیف کاری براتون مشکل رو ریشه یابی و رفع کنیم. فقط کافیه با شماره تلفن های ما تماس بگیرید.

      پاسخ
  • سلام قبل لوله اب گرمکن طبقه سوم نشتی داشته و این نشتی فکر کنم تا سه یا چهار هفته ادامه داشته به طوری سقف طبقه دوم که بنده هستم به کلی نم داده و دیوار بیرونی ساختمان تا پایین و کف طبقه اول کاملا از دو طرف کنج خیس شده بود و حدود تقریبا سه ماه قبل طیقه سوم لوله ها رو رو کار کردن مشکل این جاست که چند روز قبل قسمت وسط سقف طبقه اول کلا ریخت و اجرش دیده شد البته سقف اشپز خانه طبقه اول رنگ روغنی بوده به نظر شما ایا من که طبقه دوم هستم لوله یا فاضلاب واحد من مشکلی داره یا علت نم طبقه اول از قبل ممکنه باشه البته بعد سه روز سقف رو گچ کاری کردن این رو هم بگم که از سقف طبقه اول اب چکه نمیکرد

    پاسخ
  • مصطفی محمدی
    ژوئن 7, 2021 7:34 ب.ظ

    دیوار آشپزخونه و سالن پذیرایی ما یه مدته نم میده و رطوبت به کابینت ها رسیده. زنگ زدیم و اومدن بررسی کردن گفتن ممکنه ترکیدگی لوله باشه. اما ترکیدگی نبود و مشکل حل نشد. باید چیکار کنیم؟

    پاسخ
    • سلام
      جناب محمدی عزیز مورد شما نیاز به بررسی و ریشه یابی داره، لطفا تماس بگیرید دوستان بیان با دستگاه چک کنن و علت و محل دقیق نشتی رو پیدا کنن تا بشه با کمترین خسارت رفعش کرد.

      پاسخ
  • سجاد رادمنش
    ژوئن 11, 2021 9:21 ب.ظ

    سلام واقعا جا داره تشکر کنم چون علت نم سقف مغازه که مدت زیادی بود درگیرش بودیم رو تشخیص دادین و کلا نم از بین رفت. خسته نباشین

    پاسخ
  • سلام خسته نباشید. دیوار توی حیاط نم زیادی افتاده ممکنه ترکیدگی لوله باشه یا مشکل از لوله پشت بوم هست؟

    پاسخ
  • غلام زاده
    ژوئن 23, 2021 8:09 ب.ظ

    نم کف زیرزمین خونه های قدیمی برطرف میشه؟

    پاسخ
  • ممنون واقعا یه مدت طولانی بود که دیوار نم داشت و کسی نتونست مشکل رو رفع کنه، اما تماس گرفتیم و مشکلمون رو برطرف کردین

    پاسخ
  • سلام خدمت شما بزرگوار که نم پشت بام من را گرفتید و به درستی عایق کاری کردید و من از شرکت شما راضی هستم.
    یک قسمت هم نمای ساختمان ما نشتی داشت و شما از نفوذ اب به داخل ساختمان جلوگیری کردید. قیمت شما خیلی از شرکت هایی نظیر ******** کمتر هستش و ما انشالا برای کارهای دیگر خودمون مزاحم شما میشیم.

    پاسخ
  • با سلام. همکارانتون در چه تایمی می تونن مشکل نم رو برطرف کنن؟ چند ساعت کارشون طول میکشه؟نم مربوط به یک دیوار در حمام هست

    پاسخ
    • سلام زمان به صورت دقیق و بدون بررسی مشخص نخواهد شد. ابتدا باید دلیل اصلی نم دیوار و غیره شناسایی بشه سپس مدت زمان مورد نیاز برای رفع نم تعیین خواهد شد

      پاسخ
  • ممنون از زحمات و کار تمیز و عالی شما . دیوار نم و رطوبت بالایی داشت مشکلش رفع کردید و بسیار راضی هستیم.

    پاسخ
  • چفدر بعد از رفع نم و رطوبت می تونیم دیوار رو رنگ بزنیم

    پاسخ
  • با سلام. شما بعد از رفع نم و رطوبت کارهای مربوط به تعمیر مجدد دیوار و بر طرف کردن خرابی ها را نیز انجام می دهید؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.